چطور بدون اینترنت سرگرم شویم!؟

چگونه خود را بدون استفاده از کامپیوتر سرگرم کنیم

اینترنت قطع شده است ؟ مجازات شده اید ؟ کامپیوترتان خراب شده است ؟ نگران نباشید چاره مشکلات شما اینجاست !

 داستان بنویسید

سعی کنید یک داستان هرچند که آن داستان کوتاه باشد بنویسید ، البته اگر وقت خالی زیاد دارید سعی کنید یک رمان بنویسید . به یک مسئله فکر کنید که می تواند یک مشکل بزرگ باشد ، این چالش شماست . حتی اگر بزرگترین مشکل شما در زمان حال این باشد که دسترسی به کامپیوتر ندارید باز هم مشکلی نیست به فکر راهی برای حل کردن این مشکل  بیافتید . به شخصیت هایی فکر کنید که ممکن است این مشکل برایشان پیش آید ، آنها در برخورد با این مشکل چگونه خواهند بود و چه عکس العملی در برخورد با این مشکل از خود نشان خواهند داد . برای شروع احتیاج به یک دفتریادداشت برای نوشتن ایده های خود دارید در ادامه برای هر شخصیت یک صفحه درست کنید و خصوصیات اخلاقی ان شخصیت را در آن وارد کنید و در نهایت نیز اگر نقاش خوبی هستید شکل ظاهری این شخصیت ها را ترسیم کنید . کارهایی که شخصیت های داستان شما انجام می دهند و چگونگی حل مشکلاتشان می تواند داستان رمان شما باشد . داستان رمان شما می تواند خندا دار ، ترسناک و یا جدی باشد شما هیچ محدودیتی در خلق فضای داستان خود ندارید و اگر می بینید که مشکل شخصیت های داستانتان خیلی سریع حل می شود فکر می کنم که زمان قسمت دوم رمانتان رسیده باشد .

 اگر حس می کنید که هنوز قادر به خلق یک شخصیت جدید نیستید سعی کنید یک فن فیکشن بنویسید 

بعضی از افراد عاشق این هستند که شخصیت مورد علاقه خود از یک داستان را وارد یک ماجراجویی جدید کنند . مانند شخصیت هری پاتر افراد زیادی ماجراجویی های مورد علاقه خود را در رابطه با این شخصیت نوشته اند و با دیگر افراد به اشتراک گذاشته اند ، شما نیز می توانید به محض اینکه به کامپیوتر دسترسی پیدا کردید داستان خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید و یا حتی متن خود را به سایر دوستانتان نشان دهید .

 سعی کنید یک آهنگ بنویسید

اگر نمی دانید چگونه یک ساز بنوازید یا یک شعر بنویسید هیچ ایرادی ندارد ، در ابتدا بر روی یک شعر کار کنید و سپس به ملودی فکر کنید که برای شعر شما مناسب باشد ، سپس شروع به ضبط شعر خود با صدای خود کنید و پس از گوش دادن به آن به این فکر کنید که چه آهنگی برای این شعر مناسب می باشد به هر حال این شعر شماست و هیچ شخص دیگری نمی تواند اهنگ بهتری برای شعر شما پیدا کنید .

سعی کنید نقاشی کنید 

سعی کنید استعداد نقاشی خود را از طریق کشیدن اشکال مختلف شکوفا کنید ، اگر نقاشی خاصی در اتاق یا خانه خود دارید سعی کنید با استفاده از آن نقاشی یک طرح جدید رسم کنید زیرا همانطور که شما نیز می دانید درون همه ما یک نقاش ماهر نهفته است باور نمی کنید ؟ همین امروز شروع کنید .

نامه بنویسید

دوستی دارید که مدت هاست با او صحبت نکرده اید ؟ البته شاید حال نیز علاقه ای به صحبت کردن با او نداشته باشید . پس سعی کنید یک نامه به پدربزرگ و یا مادر بزرگ خود بنویسید و در رابطه با زندگی خود صحبت کنید ، البته پیشنهاد می کنم سعی کنید هیجان انگیز به نظر برسید زیرا در این صورت پدربزرگ و مادربزرگتان نیز متوجه می شوند که شما چه انسان کسل کننده ای هستید .






Comments

Popular posts from this blog

چند نکته مهم برای موفقیت در کسب و کار خانگی

با این بازی، برنامه‌‌‌نویسی‌ یاد بگیرید

10 تا از عجیب ترین چیزهایی که دود از سرتان بلند خواهندکرد